نمایش 1–12 از 14 نتیجه

نمایش 9 24 36

کپسول لاغری

42,000 تومان
نوع دارو : کپسول  ترکیبات :  سداب ، زیره سیاه، صبر زرد، انزروت، سندروس روش مصرف: یک عدد کپسول بعد از صبحانه و شام میل شود. کاربرد: کاهش وزن، تقویت گوارش و دفع بلغم 

پکیج جنسی مردان

221,000 تومان
پکیج جنسی مردان از ترکیبات طبیعی و گیاهی تشکیل شده است. این پکیج برای درمان ضعف و سردی جنسی و ضعف نعوظ مردان، کمک به درمان زود انزالی از سردی آلت جنسی استفاده می‌شود.

پکیج تقویت تخمدان و نازائی

145,000 تومان
پکیج تقویت نخمدان و نازائی از ترکیبات طبیعی و گیاهی تشکیل شده است. این پکیج برای کمک به تقویت تخمدان ، تنظیم هورمون های زنان و کمک به درمان نازایی استفاده می شود.

پکیج تقویت جنسی زنان

220,000 تومان
پکیج تقویت جنسی زنان از ترکیبات طبیعی و گیاهی تشکیل شده است. این پکیج برای درمان بی‌میلی، ضعف و سردی مزاج زنان، بالا بردن سطح تحریک جنسی مناسب است.

شربت اسقیل

60,000 تومان
شربت لاوند از ترکیبات گیاهی و طبیعی تشکیل شده است و برای تقویت عمومی بدن، افزایش انرژی، رفع کسالت و خستگی، تقویت مغز و حافظه، آرامبخش، لاغرکننده، ضده نفخ و یبوست، تقویت هاضمه، درد مفاصل، کبد چرب، بیماری های سوداوی و بلغمی استفاده می شود.

شربت بزوری

60,000 تومان
شربت بزوری از اجزای گیاهی و طبیعی تشکیل شده است و موجب مفتح و برطرف کننده گرفتگی های کبد و کلیه مدر، سنگ کلیه، چاقی، ورم اندام می باشد.

شربت مغنی (اکسیر)

43,500 تومان
شربت مغنی (اکسیر) از اجزای طبیعی و گیاهی تشکیل شده است و از کاربردهای این شربت اشتها آور، مقوی معده، ریاح و سوء هاضمه، رافع ثقل معده و مفید برای کم‌خونی می‌باشد.

شربت محلل

47,000 تومان
شربت محلل از اجزای طبیعی و گیاهی تشکیل شده است که از کاربردهای این شربت از دید طب سنتی می توان به بهبود لاغر شدن، خشک کننده عفونت ها، تقویت هاضمه، تنگی نفس و صرع و بیماری‌های همراه با خلط خونی کمک کند.

پودر ماءالجبن ساده ساشه

45,000 تومان
پودر ماءالجبن ساشه از از فرآورده های طب سنتی ایران می باشدو از ترکیبات گیاهی و طبیعی شیر تازه گاو، سرکه انگور، شکر تشکیل شده است. این پودر کاربردهای گسترده ای شامل درمان یبوست، تصفیه کننده خون، پاکسازی کبد دارد.

پودر ماءالجبن افتیمونی ساشه

55,000 تومان
پودر ماءالجبن افتیمونی ساشه از اجزای طبیعی و گیاهی مانند شیر تازه گاو، سرکه انگور، شکر، افتیمون تشکیل شده است. این پودر کاربردهای گسترده ای از جمله پاک‌کننده کبد، درمان یبوست، افزایش رطوبت بدن دارد.

شربت ماءالعسل مرکب

70,000 تومان
شربت ماءالعسل مرکب نیاک از اجزای طبیعی و گیاهی مانند عسل، دارچین، زعفران، خولنجان و .... تشکیل شده که از دیرباز کاربرد گسترده‌ای چه به عنوان غذا و چه به عنوان یک فرآورده درمانی یا مکمل داشته‌اند.