نمایش 1–9 از 14 نتیجه

نمایش 9 24 36

کپسول لاغری

42,000 تومان
نوع دارو : کپسول  ترکیبات :  سداب ، زیره سیاه، صبر زرد، انزروت، سندروس روش مصرف: یک عدد کپسول بعد از صبحانه و شام میل شود. کاربرد: کاهش وزن، تقویت گوارش و دفع بلغم 

پکیج جنسی مردان

221,000 تومان
پکیج جنسی مردان از ترکیبات طبیعی و گیاهی تشکیل شده است. این پکیج برای درمان ضعف و سردی جنسی و ضعف نعوظ مردان، کمک به درمان زود انزالی از سردی آلت جنسی استفاده می‌شود.

پکیج تقویت تخمدان و نازائی

145,000 تومان
پکیج تقویت نخمدان و نازائی از ترکیبات طبیعی و گیاهی تشکیل شده است. این پکیج برای کمک به تقویت تخمدان ، تنظیم هورمون های زنان و کمک به درمان نازایی استفاده می شود.

پکیج تقویت جنسی زنان

220,000 تومان
پکیج تقویت جنسی زنان از ترکیبات طبیعی و گیاهی تشکیل شده است. این پکیج برای درمان بی‌میلی، ضعف و سردی مزاج زنان، بالا بردن سطح تحریک جنسی مناسب است.

شربت اسقیل

60,000 تومان
شربت لاوند از ترکیبات گیاهی و طبیعی تشکیل شده است و برای تقویت عمومی بدن، افزایش انرژی، رفع کسالت و خستگی، تقویت مغز و حافظه، آرامبخش، لاغرکننده، ضده نفخ و یبوست، تقویت هاضمه، درد مفاصل، کبد چرب، بیماری های سوداوی و بلغمی استفاده می شود.

شربت بزوری

60,000 تومان
شربت بزوری از اجزای گیاهی و طبیعی تشکیل شده است و موجب مفتح و برطرف کننده گرفتگی های کبد و کلیه مدر، سنگ کلیه، چاقی، ورم اندام می باشد.

شربت مغنی (اکسیر)

43,500 تومان
شربت مغنی (اکسیر) از اجزای طبیعی و گیاهی تشکیل شده است و از کاربردهای این شربت اشتها آور، مقوی معده، ریاح و سوء هاضمه، رافع ثقل معده و مفید برای کم‌خونی می‌باشد.

شربت محلل

47,000 تومان
شربت محلل از اجزای طبیعی و گیاهی تشکیل شده است که از کاربردهای این شربت از دید طب سنتی می توان به بهبود لاغر شدن، خشک کننده عفونت ها، تقویت هاضمه، تنگی نفس و صرع و بیماری‌های همراه با خلط خونی کمک کند.

پودر ماءالجبن ساده ساشه

45,000 تومان
پودر ماءالجبن ساشه از از فرآورده های طب سنتی ایران می باشدو از ترکیبات گیاهی و طبیعی شیر تازه گاو، سرکه انگور، شکر تشکیل شده است. این پودر کاربردهای گسترده ای شامل درمان یبوست، تصفیه کننده خون، پاکسازی کبد دارد.